گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

شتاب کن موعود

غزل‌تر ازغزل انتظار من، برگرد 

ابر ستاره شبهای تار من، برگرد 


کرشمه‌ای کن و چشمی خمار و در عوضش 

تمامی هستی و دار و ندار من، برگرد 

میان گردو غبار گمان، ترک برداشت 

فسیل باور ایل و تبار من، برگرد 

... کجاست شطح دو تار نگاه مشرقی‌ات؟ 

که پینه بسته گلوی سه تار من،‌برگرد 

بیا به یاری این پای ناتوان، افسوس 

پر از گناه شده کوله بار من، برگرد 

بکوب بر دف و با رقص تیغ عریانت 

بچرخ دور جنون مدار من، برگرد 

شهید کن عطشم را، شتاب کن موعود 

به سر رسیده دگر انتظار من، برگرد

سعید یغمایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد