گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

تا کی برای چشمت آذین کنم جهان را ؟

تا کی برای چشمت آذین کنم جهان را ؟
قلبم شروع کرده عمدأ تکـــــــان تکــــــــان را

باران ترانه اش را با لـــحن غــــــــــم نخواند

باشد عوض کنـــــی تـــــــــو تقدیر آسمان را 

این برگه را بگیرید مردودی ام که حتمیست  

وقتی اشاره کردی پـــــایــــان امتحــــــان را

هــــــر و هـــر دقیقه برنامه ام همین است

گـــــــم می کنم تو را تا پیدا کنم زمــــان را

یک لحظه صبر کـــــــن نه من اشتباه کردم

تــــــــو که قبــــــــول داری تقیر این جوان را 

شـــــب انتظار دارد در او ســــــــتاره باشم 

امـــــا می شمـــــارد دستان مهــــــربان را

یا با بهــــار همــــــراه یا با خودت بیــــــــاور 

حتی شبی زمستان ، حتی کمی خزان را 

من از قرار معلوم یک عمـــــر صبـــــــر دارم 

تا کــــی برای چشمت آذین کنم جهان را ؟

  خانم نــوذری

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید 17 - مرداد‌ماه - 1387 ساعت 19:20

واقعا مطالب زیبایی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد